رایان پارک

اجرای دیوار سبز با پارچه پرزدار شده سبز رنگ

.طراحی و اجرای دیوار سبز الکساندرا کیهایقلو، برای سالن تئاتری در تایوان با پارچه های منقوش سبز رنگ(دیوار پارچه ای) را در ادامه ی مطلب بررسی می کنیم.

شرکت MDRDV  سالن سخنرانی 240 متر مربعی را برای موسسه JUT به گونه ای طراحی کرده، که در آن معماری با ابزارهای هنری، جهت ایجاد فضایی خارق العاده و چشم اندازی طبیعی، ترکیب شده است. فضای داخلی فرش شده، منظره ای جذاب و راحت برای اجرای تئاترهای مختلف مهیا می سازد. سالن تئاتر فوق در تایپه تایوان واقع شده که توسط تیم معماری  MVRDV و هنرمند و طراح فرش، الکساندرا کیهایقلو، پروژه فضای داخلی آن تکمیل شده است.

هنرمندان MVRDV و آرژانتینی، مانند الکساندرا کیهایقلو، با همکاری یکدیگر فضای داخلی یک سالن تئاتر را طراحی می کنند.

همانطور که MVRDV ، تئاتر را برای موسسه JUT (تئوری جدید تئاتر) توصیف می کند مرزهای طراحی تئاتر معمولی را نیز گسترش می دهد. هنرمند آرژانتینی، الکساندرا کیهایقلو از یک فرآیند دیوارنگاری مانند چسباندن پارچه های پشمی روی دیوارها استفاده می کند. طرح بافت در سراسر فضا شبیه به عناصر طبیعی مانند گیاهان آبی، خزه و پوشش های گیاهی است.

هنرمندن بافت ویژه ای را با قرار دادن پارچه های پشمی و موکت روی دیواره ها و کف با استفاده از یک تکنیک پرزدار کردن دستی دشوار، ایجاد کرده است.

ایده این طرح بافت، از پوشش گیاهی و خزه ها گرفته شده است.این پروژه ترکیبی از معماری داخلی و ابزارهای هنری است که از چشم اندازهای طبیعی الهام گرفته شده است.

اطلاعات پروژه دیوار سبز :

  • طراحی MDVRD : وینی ماس، جیکوب ون ریجس، ناتالی دی ویری
  • تیم طراحی : وینی ماس، ونچین شی و هوی لسین هیائو، آنجل سانچز ناوارو، ژیاتینگ چن
  • طراحی فرش نقش دار: الکساندر کیاهوقلو
  • پیشرفت طراحی: گروه AI، تومو هیونگ، اسپرینگ یانگ، مینچنگ لیائو، هانژن لی
  • گروه ساخت: شرکت ساخت و ساز دیلی و کریس چیو (گروه AI)

پست های مرتبط